Menu

Επιστροφές Προϊόντων

- Κατά τη παράδοση του προϊόντος από τη courier ή μεταφορική ο αγοραστής πρέπει να ελέγξει τη συσκευασία να είναι σωστά κλειστή χωρίς αλλοιώσεις .Σε αντίθετη περίπτωση δε παραλαμβάνει το δέμα και μας ενημερώνει άμεσα.
-Χαλασμένο προϊόν (DOA): Στη περίπτωση που το προϊόν που παραλάβατε είναι χαλασμένο (DOA) δηλαδή δεν λειτουργεί κατά την παραλαβή, θα γίνεται άμεση αντικατάσταση και όχι επισκευή από εμάς.
- Πιθανή διαφορά στο χρώμα του προϊόντος ανάλογα την οθόνη το φως τη σκιά τη ποιότητα της φωτογραφίας, η οποία μας δείχνει ποιο είναι το προϊόν .Για οποιαδήποτε βοήθεια για τη καλύτερη επιλογή του προϊόντος μη διστάσετε να ζητήσετε πληροφορίες τηλεφωνικά ή μέσω email .
- Δικαίωμα Υπαναχώρησης: Σε περίπτωση που επιθυμείτε να υπαναχωρήσετε της αγοράς του προϊόντος για οποιονδήποτε λόγο, θα πρέπει αυτό να γίνει εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά, να είναι άθικτη η συσκευασία και το προϊόν για να γίνει δεκτό το αίτημα υπαναχώρησης, με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο πώλησης για να γίνει και η άτοκη επιστροφή χρημάτων. Σημειώνεται ότι περιπτώσεις όπου το επιστρεφόμενο προϊόν δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση δεν μπορεί να επιστραφεί.
-Λάθος προϊόν: Στην περίπτωση που έγινε κάποιο λάθος από τη μεριά μας και το προϊόν είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την αγορά του χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτή τη περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο όταν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική συσκευασία.
- Για οποιαδήποτε βοήθεια για τη καλύτερη εξυπηρέτηση σας μη διστάσετε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά ή μέσω email .